Vi har erfaring med at skabe kunderejser som giver minimal kontakt til jeres kundeservice via optimal mængde af proaktiv kommunikation til kunden.
Kundeservice
En ændring i strategien eller vækst til nye markeder, kan ofte have en indvirkning på jeres kundeservice og ændre i den eksisterende dynamik. Hos FindingWays understøtter vi ikke blot tanken om at gøre jer lokale på nye markeder – vi hjælper med at konsekvenstænke de eventuelle indflydelser et nyt marked eller en ændring i strategi kan få på jeres kundepleje.
Vi har stor erfaring med at etablere kunderejser med en optimale mængde af proaktiv kommunikation til kunden, hvilket leder til minimal kontakt til jeres kundeservice. Herudover, kan vi bidrage med vores brede viden om digitalisering af jeres kundeservice inklusive optimering af arbejdsgange og grænseflader såvel eksternt som internt.
Slutteligt, kan vi skabe gode forbindelser til eksterne partnere som kan hjælpe med internationale åbningstider – således undgår jeres nuværende team ændringer i deres arbejdstider.
Hvordan kan vi hjælpe?
Når vi arbejder med kundeservice, rådgiver og eksekverer vi på at: